expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, 6 March 2013

Cacing Yang Pelik



Cacing yang pelik dan tak pernah dilihat sebelum nie dijumpai kat Pantai Pasir Ris, Singapura..Spesies cacing tu dikatakan terkeluar daripada dalam tanah selepas dikorek keluar oleh anak-anak mereka yang sedang bermain pasir..









Dah macam ulat pun ada..

18 comments:

  1. Kalau dah nama pun cacing menggelikan. Agaknya bukan cacinglah Liayana. Macam ulat je kakak tengok heeee.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ah..saya tengok pon macam ulat jugak...

      Delete
  2. Eiii... cacing apa ni??
    Mengerikan jugak... =D

    ReplyDelete
  3. Ee...xpernah tgk pun cacing nie..takut pulak tgk..

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. a ah..dah macam lintah pon ada jugak..tak tau la spesies apa nie...

      Delete
  5. eeee.. gelinya. pelik je cacing tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pelik..tak pernah tengok spesies tu...

      Delete
  6. eh peliknya bentuk dia...nampak mcm ada tajam2 tu kat badan dia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ah..macam duri2 kecil kan..mesti bisa kan

      Delete

Copyright © 2012-2017.All rights reserved by seribupilihan.blogspot.com