expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, 8 March 2013

LAWAK : PENGETAHUAN DAN KEMAHIRAN DI MEDAN PERANG



Pernah tak anda terfikir macam mana kalau 1 hari nanti anda terpaksa bertempur di medan perang..Dengan pengetahuan dan skill yang boleh dikatakan LOL..Hurmm...

Jom kita ikuti kisah nie....:-)





24 comments:

  1. betul jugak tu. main game pun boleh melatih skill2 berperang. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ah..rasanya skill bermain game yg makin meningkat nya..hehe..:-)

      Delete
  2. Hihi... laaa.... kakak ingatkan betul-betul strategi nak lawan macam kat Lahad Datu sekarang ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan kakak..saja suka2..nie perlawanan game zombie vs plant..hehe..:-)

      Delete
  3. hihihihi..berjaya menghilangkan rasa mengantuk harini!yea!

    ReplyDelete
  4. haha.. baling je buah durian...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..klu baling dgn buah durian confirm tercabut kepala zombie tu..:-)

      Delete
  5. haha, antara game yang kita trauma nih..

    ReplyDelete
  6. macam menarik je...game apa ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. game zombie vs plant kak puteri..:-)

      Delete
  7. hahahha. terpengaruh dgn game plan vs zombie... hahahaha

    ReplyDelete
  8. bunga matahari...ahhh, benar-benar harus latihan main game nich :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ah..buat latihan banyak2..biar tercabut semua kepala zombie tu..hehe..:-)

      Delete
  9. Anak aku memang suka game ni..ahaks

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua suka kot main game nie..game nie memang popular..:-)

      Delete

Copyright © 2012-2017.All rights reserved by seribupilihan.blogspot.com