expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, 18 January 2013

10 kubur Paling Menakjubkan Di Dunia



1) The Pyramid of Giza – The Oldest






2) Hadrian’s Mausoleum – The Daring






3) La Recoleta Cemetery – a slice of fascinating history






4) Forest Lawn Memorial Parks – the cosmopolite






5) St. Peter’s Basilica – the artistic






6) Tomb of Cyrus the Great – the mysterious






7) Green Wood Cemetery – the sculptural artistic






8 ) Old Jewish Cemetery – the humblest






9) Westminster Abbey – the royal dynasties place of rest






10) Taj Mahal – for the immortal love









14 comments:

  1. Replies
    1. a ah..dah abih pesen diorang reka la tu..last2 camtu kita tengok..bajet tak nak bagi sama dgn orang lain kot

      Delete
  2. kenapa tajmahal for the immortal love? banyak couple ker kat sana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan banyak couple..taj mahal tu kan simbol cinta abadi shah jehan dengan muntaz mahal..

      Delete
  3. Replies
    1. a ah..memang seram..mesti banyak hantu/syaitan kat sana kan..tau je la kubur diaorang tu..

      Delete
  4. mmg mnarik.. dari hanya kubur menjadi tempat tumpuan pelancong..

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ah..:-)..dah abih tempat melawat, gambar kubur jugak diambik nya

      Delete
  5. Przepiekny blog ;)
    Oczywiście dołaczam się do obserwatorow ;)
    licze na to samo ;)
    pozdrawiam
    www.kamulesss.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. if u want to write comment here, make sure you write in english..i don't understand your language..i'm sorry..i cannot read your comment

      Delete
  6. yang kaya giler.... duit lebih, bina kubur pun kalah istana, kan

    ReplyDelete
  7. kubur pun dah macam rumah banglo dah kan .
    hebat dorang .

    ReplyDelete

Copyright © 2012-2017.All rights reserved by seribupilihan.blogspot.com