expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, 30 January 2013

WOW ! Seperti Wayar USB Gergasi Ditemui Dalam Google Map



100% bukan photoshop! Imej Google Map








Imej sebenarnya adalah:







Sebenarnya ia merupakan sebuah tapak turbin angin di sebuah pekan di Victoria, Australia. Ia tampak seperti wayar USB disebabkan oleh trek dan turbin angin yang membentuk seperti wayar USB dari pandangan langit atau satelit.

26 comments:

  1. Replies
    1. tu tapak turbin angin terbesar di australia..:-)

      Delete
  2. Sebab hujung dia tu macam USB utk plug-in kan. Kakak pun tak sangka ianya tapak turbin. Berselirat sekali. Pandi mereka mencipta - nak cipta nama sebenarnya.

    ReplyDelete
  3. uhh tak pernah nisah nampak gupe google map mcm tu.. 1st time tgk ni...

    ReplyDelete
  4. wah..itu gambar dr atas ek..susoen juga tengok hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ah..gamabr dari satelit..memang tak percaya kan..:-)

      Delete
  5. Kalau tengok dlm google map jln2 yg berselirat di KL nampak mcm cacing kerawit...

    ReplyDelete
  6. mula2 tak faham jgk.tp lps tgk lama2 baru tau yg usb tu gmbar turbin..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ah..bukan usb tapi gamabr turbin..:-)

      Delete
  7. macam lampu LED pon ade kan..memang sangat mengkagumkan..

    ReplyDelete

Copyright © 2012-2017.All rights reserved by seribupilihan.blogspot.com