expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, 22 February 2013

Akibat Kehilangan Sebatang Pen



Jika anda kehilangan sebatang pen, apa yang anda fikir kesan sampingannya.?


Tidak boleh menulis.? lagi.?





Anda perlu tengok kesan akhirnya dalam gambar di bawah.:)




18 comments:

  1. huihhh.. serius ni sampai boleh mati. hikhik.. hilang pen beli baru la. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..betul jugak tu chic na..hilang beli yg baru ya..dah beli pen baru tu rajin2 la study ya..hehe..:-)

      Delete
  2. alamak..kerana pen boleh masalah besar..
    aduhh..boleh mati pula..

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ah..boleh mati mama..so, kena jaga pen baik2..jgn bagi pen hilang..nanti hidup merana..hehe..:-)

      Delete
  3. Masalah jugak yer.. kena beli pen banyak2 la cmni

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ah..beli banyak2..jaga pon banyak2..takut hilang pen tu..hehe..;-)

      Delete
  4. moral of da story..kena tau akibatnya dan cari jalan penyelesaian..hehe

    ReplyDelete
  5. ini ideology yg pandang ke depan ni...sy dah ubah pandangan sy sikit2...kalo dulu selalu fikir utk jgka masa singkat...lani pikir tahun2 yg dtg...matangkah? ahakk

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu dah ubah tu xila kiranya dah semakin matang la tu..berubah utk kemajuan diri..:-)

      Delete
  6. Dahsyatnya kuasa sebatang pen..kikiki

    ReplyDelete
  7. Salam.

    Siapa yang buat persamaan ni,hehehe. Dasyat, smpai leh mati,hehehe

    Tapi memg kalau ilang pen, tak seronok..lau pinjam pen kawan pun, feel tu tak sama..sebab masa beli pen, saya pilih yg mna selesa ngn jari2 ni,walaupun dari luaran,semua pen sma je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ah..betul tu..pilih pen yg sedap dgn tangan kita kan..hehe.sekadar gurauan je persamaan tu..hehe..:-)

      Delete
  8. hihihii lawak betul....singgah la kedai mamak beli pen sebatang....

    ReplyDelete
  9. ilang pen. huhu pensil xleh gnti ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pensil tak sama dgn pen abg khairul..hehe..:-)

      Delete

Copyright © 2012-2017.All rights reserved by seribupilihan.blogspot.com