expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday 4 February 2013

Apakah tanda-tanda mati pucuk?





Apakah tanda-tanda seseorang lelaki itu mati pucuk atau tidak? Tanda-tanda mati pucuk bagi seorang lelaki mesti diketahui untuk membolehkan rawatan segera dilakukan sebelum penyakit berkenaan bertambah teruk. Jom, kita tengok kat sini beberapa tanda yang menunjukkan seseorang lelaki itu memang sudah mati pucuk atau belum.




1.    Zakar langsung tidak mampu menegang. Ia adalah jenis mati pucuk yang gawat dan biasanya berlaku pada kadar 1 dalam 100 lelaki. Ia mati pucuk yang paling di takuti lelaki.  


2.  Zakar lembik dan tidak berupaya senggama. Mani keluar sebelum senggama. Ia adalah jenis mati pucuk yang mendukacitakan. Ia biasa di ubati dan mungkin boleh berpunca dari amalan pemakanan serta kesan psikologi dan penyakit tua. 


3.    Zakar tegang tetapi tidak boleh memancutkan mani. Ia juga termasuk mati pucuk, bukan tanda lelaki itu kuat tenaga batin. Lelaki terpaksa berhenti senggama kerana keletihan dan kejerihan. 


4. Zakar yang tidak tegang seperti biasa. Ia juga adalah jenis mati pucuk. Ada yang mengelarnya sebagai lemah syahwat atau lemah tenaga batin. Jenis ini akan di hadapi oleh semua lelaki.


4 comments:

  1. wah...info tentang lelaki nie...

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup! ambil tahu..semoga bermanfaat utk anda semua..:-)

      Delete
  2. kalau tegang x lama apa pula..?

    ReplyDelete
  3. maklumat yang tepat dan bermanfaat . terima kasih untuk menberi maklumat tersebut . masalah ,mati pucuk di kalangan lelaki amat menakutkan kepada lelaki kerana ia akan menberi masalah lain seperti masalah psychology .
    kita dari wong medical center ingin menberi satu penyelesaian ataupun rawatan untuk masalah ini melalui herba yang baik .

    sila hubungi kami di +60124520077 , wmcphysiotherapy@gmail.com ataupun melayari website kami di www.newhopemedic.com

    ReplyDelete

Copyright © 2012-2017.All rights reserved by seribupilihan.blogspot.com