expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday 6 July 2012

500 tiket dijual hari pertama





HARI pertama kaunter jualan tiket perlawanan persahabatan kelab Liga Perdana Inggeris (EPL), Queens Park Rangers (QPR) menentang penyandang juara Piala FA, Kelantan di Stadium Shah Alam, 20 Julai ini mendapat sambutan daripada kalangan penyokong kedua-dua pasukan, hari ini.


Ia dijual di Kompleks Kumpulan Media Karangkraf, Shah Alam mulai tengah hari tadi.


Timbalan Pengerusi Kumpulan Media Karangkraf, Mohd Nasir Hamzah berkata, meskipun jualan tiket tidak mencapai sasaran hari ini, beliau menjangkakan jualan akan meningkat menjelang tarikh perlawanan.


"Pada hari ini, kita berjaya menjual hampir 500 keping tiket sejak kaunter jualan dibuka pada jam 12.30 tengah hari.


"Saya akui pada hari pertama jualan tiket sedikit suram. Mungkin bahang kehangatan masih belum dirasai, namun saya percaya ia akan terus meningkat pada jualan seterusnya nanti.


"Untuk itu, kaunter akan terus dibuka setiap hari sehingga 18 Julai ini bagi membolehkan penyokong mendapatkan tiket perlawanan tersebut," kata Nasir yang juga Bendahari Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa).


Tambah Nasir, selain jualan melalui kaunter tiket di Kompleks Kumpulan Media Karangkraf,  Kafa turut membuka kaunter termasuk di Restoran MZ Kampung Baru, TRW Cafe Kota Bharu, Pejabat Kafa Kota Bharu dan di rangkaian terpilih Restoran Hassan Nasi Ayam serta secara  online di RedTix.AirAsia.com.

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2012-2017.All rights reserved by seribupilihan.blogspot.com